Reklamacija
12 Juna, 2023 2023-10-10 12:33Reklamacija
Vaše zadovoljstvo našim proizvodima i uslugama naš je prioritet. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice ili prigovore vezane za kupljene proizvode, rado ćemo vam pomoći. Ova sekcija pruža vam informacije o našem postupku obrade reklamacija i kako možete podnijeti reklamaciju.
- Postupak reklamacije U slučaju da primijetite nedostatak, oštećenje ili bilo kakav problem s kupljenim proizvodom, molimo vas da nas kontaktirate putem naših dostupnih kontaktnih informacija. Naš tim će vam pružiti potrebne smjernice o daljnjem postupku reklamacije.
- Rokovi za podnošenje reklamacija U skladu s važećim zakonodavstvom o zaštiti potrošača, imate pravo podnijeti reklamaciju unutar određenog roka. Detaljne informacije o rokovima bit će vam dostupne pri kontaktu s našim timom za podršku.
- Dokumentacija za reklamaciju Kako bismo brže i učinkovitije riješili vašu reklamaciju, molimo vas da nam pružite sve relevantne informacije o proizvodu, broj narudžbe, datum kupovine te prikladnu dokumentaciju (fotografije, kopije računa itd.).
- Naša odgovornost Mi se obvezujemo da ćemo pažljivo pregledati svaku podnesenu reklamaciju te pružiti odgovarajući odgovor u skladu s važećim propisima. Ukoliko se utvrdi opravdanost reklamacije, bit ćemo spremni ponuditi vam zamjenu proizvoda, povrat novca ili druge adekvatne mogućnosti u skladu s vašim zahtjevima.
- Kontaktni podaci Za sve upite, pitanja ili podnošenje reklamacija, možete nas kontaktirati putem sljedećih kanala komunikacije: telefonom, e-poštom ili putem kontakt obrasca dostupnog na našoj web stranici. Naš tim za podršku bit će vam na raspolaganju i pružiti sve potrebne informacije i smjernice.
Napominjemo da se ova sekcija odnosi samo na reklamacije vezane za naše proizvode. Za bilo kakve druge upite ili informacije, molimo vas da posjetite odgovarajuće sekcije naše web stranice.
Hvala vam što koristite naše proizvode i povjeravate nam vaše reklamacije.