Zakon o zaštiti potrošača
12 Juna, 2023 2023-10-10 12:35Zakon o zaštiti potrošača
Zakon o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini pruža zaštitu i osigurava prava potrošača u našoj zemlji. Ovaj zakon ima za cilj regulisati odnose između potrošača i trgovaca kako bi se osigurala fer trgovina i zaštita potrošača.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošači imaju pravo na informacije o proizvodima i uslugama prije nego što donesu odluku o kupovini. Također imaju pravo na zaštitu od nelojalne poslovne prakse, kao i pravo na reklamaciju i povrat novca u slučaju nezadovoljstva ili neispravnosti proizvoda.
Zakon propisuje da trgovci moraju pružati ispravne proizvode, dati jasne informacije o cijeni, garanciji i uvjetima prodaje, te omogućiti povrat ili zamjenu proizvoda u slučaju nedostataka ili neispravnosti. Trgovci također moraju biti odgovorni za sigurnost proizvoda koje stavljaju na tržište.
Važno je da potrošači budu svjesni svojih prava prema Zakonu o zaštiti potrošača kako bi mogli zaštititi svoje interese prilikom kupovine. U slučaju problema ili sporova, potrošači se mogu obratiti nadležnim institucijama za zaštitu potrošača koje će im pružiti podršku i pomoć.
Zakon o zaštiti potrošača igra ključnu ulogu u osiguravanju sigurne i poštene trgovine u Bosni i Hercegovini. Uložen je napor kako bi se zaštitili interesi potrošača i stvorilo povjerenje u kvalitet proizvoda i usluga koje kupujemo.
Molimo vas da se informišete o svojim pravima prema Zakonu o zaštiti potrošača kako biste bili sigurni i obrazovani potrošači u Bosni i Hercegovini.