Закон о заштити потрошача
Јуни 12, 2023 2023-10-10 12:35Закон о заштити потрошача
Закон о заштити потрошача у Босни и Херцеговини пружа заштиту и осигурава права потрошача у нашој земљи. Овај закон има за циљ регулисати односе између потрошача и трговаца како би се осигурала фер трговина и заштита потрошача.
Према Закону о заштити потрошача, потрошачи имају право на информације о производима и услугама прије него што донесу одлуку о куповини. Такођер имају право на заштиту од нелојалне пословне праксе, као и право на рекламацију и поврат новца у случају незадовољства или неисправности производа.
Закон прописује да трговци морају пружати исправне производе, дати јасне информације о цијени, гаранцији и увјетима продаје, те омогућити поврат или замјену производа у случају недостатака или неисправности. Трговци такођер морају бити одговорни за сигурност производа које стављају на тржиште.
Важно је да потрошачи буду свјесни својих права према Закону о заштити потрошача како би могли заштитити своје интересе приликом куповине. У случају проблема или спорова, потрошачи се могу обратити надлежним институцијама за заштиту потрошача које ће им пружити подршку и помоћ.
Закон о заштити потрошача игра кључну улогу у осигуравању сигурне и поштене трговине у Босни и Херцеговини. Уложен је напор како би се заштитили интереси потрошача и створило повјерење у квалитет производа и услуга које купујемо.
Молимо вас да се информишете о својим правима према Закону о заштити потрошача како бисте били сигурни и образовани потрошачи у Босни и Херцеговини.